Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Sea of Tranquility



'Sea of Tranquility' relaxation video


5 σχόλια:

mareld είπε...

..Άγναντια ναν' το πέλαγος, του Νειμποριού η αγκάλη,
να βλέπω και να χαίρομαι της Άνδρου μου τα κάλλη.

Γαλάζιο κι απέραντο της θάλασσας το χρώμα,
Θυμάρι να μοσχοβολά, μέλι νάχω στο στόμα.

Να βλέπω την ανατολή να τραγουδώ την δύση
με συντροφιά τις πέρδικες όταν ο ήλιος σβήσει.

Να μένω εκεί στο ξάγναντο, τα στέρια να μετράω
και απ' το κρασί το κόκκινο τους φίλους να κερνάω..
Β Ξένος

Φιλάκια!

Ερατώ είπε...

:)
Ωραίο ποίημα!
Η θάλασσα, η παραλία, το πλοίο που ταξιδεύει, είναι τα πιο γαλήνια μέρη που έχω συναντήσει!
Η εικόνα της, η αίσθηση της αλμύρας, τα χρώματα του ουρανού και πιο πολύ ο ήχος που κάνει το κύμα στην παραλία είναι μαγευτικά!
Το ταξίδι της Ροής συνεχίζει να είναι υπέροχο.
Σε ευχαριστώ Mareld!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

"...Eπιστρέφω.
Στη μήτρα θάλασσά μου..."

Καρδιά μου,
σε ευχαριστώ που είσαι θάλασσα...

LIA είπε...

Eναν ύμνο λαχτάρησα στη θάλασσα σε ρυθμούς απλωμένους σαν τις κραυγές των κυμάτων˙
στη θάλασσα όταν ο Ηλιος στα νερά της σαν κατακόκκινη σημαία κυματίζει˙
στη θάλασσα όταν φιλά τα χρυσαφένια στήθη των παρθένων ακτών που καρτερούν διψασμένες˙
στη θάλασσα καθώς ουρλιάζουν οι ορδές της κι εξακοντίζουν οι άνεμοι τις βλαστήμιες τους˙
όταν αστράφτει μέσα στ' ατσάλινο νερό η λαμπερή και αιμόφυρτη σελήνη˙
στη θάλασσα όταν πάνω της διαχέει την απροσμέτρητη πίκρα του το Κύπελλο των Αστρων.
Θάλασσα!
Μητέρα, Αδελφή, Ερωμένη...!
Μπαίνω μες στους απέραντους κήπους των νερών σου και κολυμπώ μακριά από τη στεριά.
JORGE LUIS BORGES

Αγαπημένη mareld!
Σου στέλνω μια γλυκιά θαλασσινή, καληνύχτα!

Saime είπε...

Mareld μας!!
Μα τι εκπληκτικό blog μας έφτιαξες πάλι!! Το διαβάζω ξανά και ξανά με πολύ μεγάλη χαρά! Με βοηθά να θυμάμαι κ έτσι να επαναλαμβάνω όλες αυτές τις τεχνικές μου έχεις μάθει ! Τεχνικές στις οποίες –χωρίς υπερβολή- οφείλω τα πιο σημαντικά πράγματα που έχω πετύχει μέχρι σήμερα στη ζωή μου!! Για μια ακόμη φορά θα σου πω ότι όλες αυτές τις μεθόδους χαλάρωσης που μας έμαθες κ που τόσο απλά και ευχάριστα παρουσιάζεις εδώ μου άλλαξαν ολόκληρη τη ζωή κι εμένα και της οικογένειας μου! Χωρίς να μπορώ να εξηγήσω ακριβώς πως, η επίδραση αυτών των τεχνικών στην βελτίωση της καθημερινής μας ζωής είναι εκπληκτικά μεγάλη! Τώρα που διαβάζω και την επιστημονική και θεωρητική τους ερμηνεία καταλαβαίνω ακόμα περισσότερα!!
Σπάνια μια τόσο πολυσύνθετη και δυσεύρετη γνώση δίνεται τόσο απλόχερα και ευχάριστα!!
Όσα ευχαριστώ και να σου πούμε θα ήτανε λίγα Mareld μας για όλα αυτά που μας προσφέρεις!!
Πολλά φιλιά