Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Πες μου ποια είναι η πατρίδα Του έρωτα η ελπίδα, στα μάτια σου το φως Πες μου πόσο θα κρατήσει Ο ήλιος απ τη δύση, στο αρχιπέλαγος..


Αρχιπέλαγος

Στίχοι: Κώστας Μπαλαχούτης
Μουσική: Χρήστος Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Πασχάλης Τερζής
& Μαρίνα Μανωλάκου ( Ντουέτο )

Βιαστικό βήμα, μοιάζεις με κύμα
Με χτυπάς νιώθω σαν μικρό σκαρί μες στην ταραχή
Σ' άλλη γη ξένη, η καρδιά μένει
Μου μιλάς βρίσκω άγνωστες φωνές λέξεις μυστικές

Söyle aşkın yurdu nerde
gözünde ışık nerde sevgide ümit
söyle ne kadar sürecek
batının güneşi ufukta ışık

Φωτεινό βλέμμα, νιώθω το αίμα
Με κοιτάς βρίσκω όσα μου 'χουν πει μύθοι μαγικοί
Σ' άλλη γη ξένη, η καρδιά μένει
Μου μιλάς βρίσκω άγνωστες φωνές λέξεις μυστικές

Söyle aşkın yurdu nerde
gözünde ışık nerde sevgide ümit
söyle ne kadar sürecek
batının güneşi ufukta ışık

Πες μου ποια είναι η πατρίδα
Του έρωτα η ελπίδα, στα μάτια σου το φως
Πες μου πόσο θα κρατήσει
Ο ήλιος απ τη δύση, στο αρχιπέλαγος...






Pablo Neruda
Για ν' ακούς μόνο εμένα
τρυφερεύουν ώρες ώρες
τα λόγια μου
και γίνονται σαν τις πατημασιές των γλάρων
στην άμμο του γιαλού...


4 σχόλια:

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Υπέροχο τραγούδι θαλασσινή!
Η πατρίδα του Έρωτα είναι λοιπόν η καρδιά και η ψυχή των ανθρώπων και η είσοδος σ' αυτή την πατρίδα είναι οι αισθήσεις τους.
Να σαι καλά στην βορεινή σου προσωρινότητα, αφού στην πραγματικότητα ανήκεις στο νότο.

Άστρια είπε...

Ξεχωριστή μου mareld,

Πόσο όμορφα όσα διαλέγεις να μοιραστείς!!

Είδες; το τριαντάφυλλο του Βασίλη άνοιξε και με αυτό έκλεισα τα τριαντάφυλλα που σου ανήκουν:))

Πέρασα να σου αφήσω φιλάκια και αγκαλιά καληνύχτας.

Καλή εβδομάδα:))


(Δεν ήμουν έτοιμη, αύριο θα τα πούμε:)))

mareld είπε...

Φίλε μου Φαίδωνα!

Καταλαβαίνεις από τις σιωπές αλλά και το απόηχο ενός τραγουδιού που ποτέ δεν τελειώνει..
ενός τραγουδιού που κρατάει τη ύπαρξη μέσα στο σκοτάδι και τη νοσταλγία..με ψίθυρους θαλασσινούς..

Σε ευχαριστώ!
Φιλάκια!

mareld είπε...

Γλυκό μου Αστεράκι!

Η ομορφιά που φώλιασε στη ψυχή μου από την πατρίδα μου βρίσκει παράθυρα και βγαίνει για σεργιάνια..

Φιλιά καρδιά μου!