Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Χίλιες μορφές μες στη μορφή σου αγάπησα,Χίλιες φωτιές με τη φωτιά σου μου άναψες μα χίλιες φλόγες κάνουν μόνο μια φωτιά..





Χίλιες φωτιές

Στίχοι: Χριστοδούλου Γιώργης
Μουσική: Παπασταύρου Σταύρος
Βενετσάνου Νένα, Χριστοδούλου Γιώργης

Ρολόγια δίχως δείχτες
τη μοναξιά τις νύχτες μετρούν
Αγάπες περασμένες
απ' τον καιρό σβησμένες ξυπνούν
Μα αν σου χαρίσω τα σημάδια
απ' τις πληγές κι από τα χάδια
σαν ναυαγός στο κορμί σου θα πιαστώ.

Σου κάνω το χατήρι
κι αδειάζω το ποτήρι ξανά
Τα λόγια είναι μαχαίρι
που το δικό μου χέρι τρυπά
Απόψε δε θα σου μιλήσω
την καρδιά μου θ' ασφαλίσω
και μόνο αυτά που περιμένεις θα σου πω

Χίλιες μορφές μες στη μορφή σου αγάπησα
Χίλια κορμιά μες στο κορμί σου κράτησα
Χίλιες φωτιές με τη φωτιά σου μου άναψες
μα χίλιες φλόγες κάνουν μόνο μια φωτιά

Το φως και το σκοτάδι
του έρωτα το υφάδι κεντούν
Της νύχτας τα τραγούδια
αγκάθια και λουλούδια γεννούν
Σ' ένα μπουκάλι σφραγισμένο
ένα χαρτάκι διπλωμένο
στην τρικυμία της καρδιάς σου έχει χαθεί

Χίλιες μορφές μες στη μορφή σου αγάπησα
Χίλια κορμιά μες στο κορμί σου κράτησα
Χίλιες φωτιές με τη φωτιά σου μου άναψες
μα χίλιες φλόγες κάνουν μόνο μια φωτιά






1 σχόλιο:

ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ είπε...

Μαζί με πολλά ευχαριστώ επιτρέψτε μου μια μικρή διόρθωση: Μουσική ΚΑΙ στίχοι: Σταύρος Παπασταύρου :-)