Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα, κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα...





Στην Ιππολύτη μου και τον καλό της...


Ψίθυροι καρδιάς

Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μπάσης
Άλλες ερμηνείες: Πασχάλης Τερζής

Καράβι το φεγγάρι στο σώμα κύλησε,
για άνομα πελάγη κρυφά μας μίλησε.
Με μάτια αναμμένα, με λόγια ανήμερα
κατάργησα για σένα σταθμούς και σύνορα.

Τι πρέπει, τι δεν πρέπει, στιγμή δεν σκέφτηκα,
εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα.
Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα,
κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα.

Καράβι το φεγγάρι μες στο κρεβάτι μας,
τα χάδια μας λυτρώνει και την αγάπη μας.
Σε χάρτες και σε πόλεις με ψίθυρους καρδιάς
θα καίγονται όσα, φως μου, δεν ήτανε για μας.

Τι πρέπει, τι δεν πρέπει, στιγμή δεν σκέφτηκα,
εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα.
Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα,
κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα.









4 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Ωραία πόστς! και ο Μπάσης απο τους αγαπημένους τραγουδιστές!
Την καλησπέρα μου

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Πόθησα το πιο πολύ από το όνειρο.
Βγήκα στη βροχή.

Λαχτάρησα το επερχόμενο.
Και ήρθε...

Ως αμοιβαιότητα εκρηκτικού
παρόντα χρόνου.

Τώρα πια ζω...

(για την άνοιξη της ζωής μου
μες την καρδιά του χειμώνα...)

Αγαπημένη μου Μάρελντ...
Σε φιλώ ψυχούλα μου.
Εσύ ξέρεις...
Να κοιμηθείς πανάλαφρα...
Στον αφρό.

Σε ευχαριστώ για τούτο δω.
Εσύ ξέρεις...
Ο έρωτας...
τη μια στον βυθό,
την άλλη στον ουρανό.

mareld είπε...

Ωραία μου Καρυάτιδα!!

Καλό μήνα!
Φιλιά!

mareld είπε...

"Καράβι το φεγγάρι μες στο κρεβάτι μας,
τα χάδια μας λυτρώνει και την αγάπη μας"

Καρδιά μου!
Εύχομαι σε σένα και τον καλό σου, κάθε ευτυχία!!

Καλό μήνα!
Φιλιά!